sobota, 21 września 2013

Witam w mojej słodkiej krainie ;P

Ten blog powstał z myślą o moich znajomych, którym go dedykuję :)
(mieli już dosyć zamieszczanych przeze mnie zdjęć na FB i prosili żebym w końcu założyła bloga)

Pewnie zastanawiacie się co ma chillout do pieczenia :P
Otóż dla mnie bardzo wiele.
W zasadzie moja miłość do wypieków narodziła się z 2 elementów:
dzięki Bułeczce, która zaraziła mnie swoją miłością do babeczek :*
oraz
przez wielką chęć oderwania się od problemów i odstresowania się w kuchni przy zapachu ciast i błogiej muzyce
Dlatego właśnie CHILLOUT Z BABECZKAMI :)

Mam nadzieje że wielu z Was znajdzie tu inspirację dla swojego stołu i brzuszków :) 

Zatem od dziś będę robić wam wielkiego smaka moi kochani ;) 
Całuję mocno i dziękuję tym którzy są przy mnie i składają niekończące się zamówienia ;) 

2 komentarze:

  1. blog z pysznymi babeczkami... przez Ciebie nigdy nie schudniemy:P

    OdpowiedzUsuń
  2. my wszystkie jesteśmy piękne :P po co mamy sobie przyjemności odmawiać

    OdpowiedzUsuń