sobota, 5 lipca 2014

Babeczki Piwne na Festiwal Birfilia

Witam moi drodzy po długiej przerwie.
Praca pracą, ale mam swój upragniony wolny dzień :) zatem zerkam na mojego zapomnianego bloga :)

Od jakiegoś czasu zabierałam się za wypróbowanie przepisu z mojego ulubionego bloga www.malacukierenka.pl

Jakiś czas temu miałam okazję wraz z cudownymi znajomymi znaleźć się na Festiwalu Birofilia w Żywcu.

Pozdrawiam Pracownie Piwa ;)

:)
Wykorzystawszy okazję, że zostałam wcześniej obdarowana przez znajomą browarniczkę dość znakomitym piwkiem postanowilam użyć go na szczególna okazję, dodatkowo w tym czasie odwiedziłam z weekendową wizytą moją skromną rodzinkę i miałam zapas pysznych owoców ;P


Ciasto Piwne (http://www.malacukierenka.pl/piwne-ciasto-z-piwnym-kremem-i-dzemem.html), o którym mowa zamieniłam na dość piwnie aromatyczne Hey Now'owe Cupcake'i nadziane truskawkami  :)

Polecam udać się do powyższego linka bardzo fajny przepis :)
Ja osobiście zamieniłam Warkę Strong na Hey Now'a
a dżem i banana na truskawki :)

Co do piwa, które wykorzystałam był to totalny eksperyment i z bólem serca wylewałam ten wspaniały trunek do budyniu piwnego :P




Jak dla mnie samo ciasto było całkiem przyjemne bardziej przypominało muffinkę :P co do kremu .... tak dobre piwo jak to lepiej wlać go gardła :P bo sam krem miał dla mnie zbyt intensywny posmak piwa.

Może pozostanę przy moich słodkich wersjach babeczkowych :P
Ale następnym razem posłucham sie Małej Cukierenki i spróbuje ze zwykłym piweczkiem  :)

A na koniec fotka z Festiwalu już z nieco zmasakrowanymi babeczkami - nie polecam przewozić ich w upale cały dzień :P



Pozdrawiam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz