niedziela, 16 lutego 2014

Chillout w programie "The Voice of Poland" - fotorelacja

Moi drodzy właśnie wróciłam z Warszawy :) 
i pragnę podzielić się z Wami moimi wrażeniami z wyjazdu :)


Wyjechaliśmy w sobotę 15.02. o 6 rano z Krk 
Oczywiście jak to ja noc miałam przed wyjazdem nieprzespaną ze względu na przygotowania do wyjazdu ;P 
Zaspana udałam się na pociąg i wyruszyliśmy podbijać Warszawę z moim słodkim Chilloutem i fan clubem Pana Marka Piekarczyka....


cudowna kawa z PKP za magiczne 8.50zł :P


zaspana Pani Kasia z jedną z paczek do programu :) 


pierwsze zdjęcie - 
- Fan Club Piekarczyka i nasze Chilloutowe babeczki w ATM Studio


Moi najcudowniejsi :* - na widowni :) 




Dziękuję Jurorom Programu za wspaniałe przyjęcie moich Chilloutowych babeczek :) 
Sprawiliście mi tym samym niesamowitą radość ;P 
Tomson, a później Baron po przeczytaniu karteczki załączonej do paczuszki wstali z fotela i podbiegli w moją stronę robiąc ukłon i dziękując - to najcudowniejsza rzecz jaką sobie mogłam wymarzyć

*na karteczce widnieje zmieniona wersja tekstu piosenki Tomsona "Jak nie my to kto?"

o taka: 

Następnie już osobiście wręczyłam babeczkę Tomaszowi Kammelowi
Niesamowicie cudowny człowiek ;) 


Oto Nasza gwiazdorska sesja zdjęciowa ;)




Po nagraniach spotkaliśmy się jeszcze z Markiem Piekarczykiem 

a później udaliśmy się na miasto....

Tak się złożyło że została mi z tego wszystkiego ostatnia babeczka, która miała być dla Maćka Musiała, ale nie prowadził nagrania. 
Zatem uznałam, że babeczka wyląduje w rękach wyjątkowej osoby, którą spotkam na mieście. 

Trafiło na Pana śpiewającego pod metrem ;) - uczestnika poprzedniej edycji Voice'a :P 
pozdrawiamy go ciepło :)

Dalsza część imprezy dla mnie i 3 moich przyjaciół skończyła się w Klubie Remont :) 
w którym SPRZEDAWANO HOT DOGI!! - Warszawa - zadziwia ;P

Tak bawiliśmy się do rana czekając na poranny pociąg do Krk :) 







POZDRAWIAMY WARSZAFFKĘ ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz